Οι εργαζόμενοι οδηγοί της ΕΘΕΛ απάντουν για την υπολειτουργία της λεωφορειακής γραμμής 212

Απάντηση στην επιστολή-καταγγελία του συνδημότη μας κ.Κουγιά έδωσαν, μέσα από το blog “ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ”, οι εργαζόμενοι στην υπολειτουργούσα λεωφορειακή γραμμή 212.

Αγαπητέ κύριε Κουγιά

Είμαι οδηγός στην εν λόγω ταλαίπωρη γραμμή 212.

Καταρχήν θα ήθελα να σας πω, ότι η επιστολή σας παρουσιάζει την πλήρη πραγματικότητα για την λειτουργία της γραμμής.

Όλα αυτά που αναφέρετε εσείς στην επιστολή σας, τα έχουμε πει και εμείς οι οδηγοί. Όμως, ο δικός μας λόγος δεν ακούγεται πουθενά μα πουθενά!!!

Πολλές φορές γινόμαστε δέκτες παραπόνων από αγανακτισμένους επιβάτες, οι οποίοι μας λένε χαρακτηριστικά «να τους πείτε ότι τα έχουν κάνει σαν τα μούτρα τους».

Στην γραμμή 212 το βασικό πρόβλημα που προξενεί τις καθυστερήσεις είναι ο μειωμένος χρόνος δρομολογίων.

Το εξηγώ: Όταν σου δώσει 40 λεπτά να ανέβεις από την Δάφνη στον Καρέα, και είναι ώρα αιχμής, αυτό είναι αδύνατον!!!

Εάν λοιπόν καθυστερήσεις στην διαδρομή έστω και λίγο, από κάποιο παρκαρισμένο ή από κάποια άλλη αιτία, τότε θα φτάσεις καθυστερημένος στον Καρέα. Και αν φτάσεις καθυστερημένος στον Καρέα, δύο επιλογές υπάρχουν:

(1η): Να φύγεις κενός για να πας να φορτώσεις από Δάφνη στην ώρα σου.

(2η): Να ξεκινήσεις καθυστερημένος από Καρέα και να φτάσεις ακόμα πιο καθυστερημένος στην Δάφνη, για να ξαναπάρεις δρομολόγιο, όχι όμως την σωστή ώρα.

Άρα οδηγούμαστε στο εξής συμπέρασμα: ή εμείς σαν οδηγοί θα πρέπει να πηγαίνουμε με το «γκάζι καρφωμένο στο πάτωμα» για να προλάβουμε τους χρόνους ή να πηγαίνουμε φυσιολογικά και να χάνονται δρομολόγια.

Βέβαια δεν συζητώ όπως λέτε και εσείς κ. Κουγιά, τι γίνεται όταν λείπει λεωφορείο. Καλύτερα να μην το σκεφτόμαστε αυτό ….

Πάμε τώρα στο διαδικαστικό μέρος της υπόθεσης.

Για να δουν το πρόβλημα οι ευθύνοντες του ΟΑΣΑ και της ΕΘΕΛ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΤΟΥ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ. Στην συνέχεια από τον σταθμάρχη να ειδοποιηθεί ο ΕΠΟΠΤΗΣ, ο οποίος ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ.

Αποκλειστικά και ΜΟΝΟΝ έτσι ενημερώνεται ο ΟΑΣΑ και η ΕΘΕΛ για τα προβλήματα των γραμμών. Τώρα το αν θα τα λύσουν, είναι κάτι σαν το λόττο! Εύχεσαι να σου ΄΄κάτσει΄΄

Το αστείο της υπόθεσης λοιπόν είναι ότι όλοι, και οι σταθμάρχες και οι επόπτες ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ να γράψουν, και έτσι το πρόβλημα ΠΟΤΕ δεν φτάνει στην Εταιρία.

Να σας ενημερώσω λοιπόν κ. Κουγιά, ότι εκτός από την ταλαιπωρία των επιβατών, πιεζόμαστε αφόρητα και εμείς οι οδηγοί, γιατί αναγκαζόμαστε να τρέχουμε για να προλάβουμε τον χρόνο διαδρομής και να μην χαθεί δρομολόγιο, σε σημείο που η ασφάλεια η δική μας και των επιβατών περισσότερο, ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ. Πολλές φορές δε, ούτε να πάμε στην τουαλέτα δεν προλαβαίνουμε.

Για να μην αναφέρω βέβαια ότι γίνεται ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ τον χρόνο οδήγησης και ο οποίος είναι: 4½ ώρες οδήγηση, 45 λεπτά διάλειμμα και στην συνέχεια άλλες 3½ ώρες οδήγησης.

Εμείς τις περισσότερες φορές στην συγκεκριμένη γραμμή δεν κάνουμε διάλειμμα ούτε 20 λεπτά!!! Άρα μιλάμε για καραμπινάτη ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ του Κ.Ο.Κ. εν γνώσει της εταιρίας!!! Όμως αυτά δεν σας ενδιαφέρουν καθώς αποτελούν δικό μας πρόβλημα. Απλώς το ανέφερα για πληροφόρηση.

Όσο για το χαρτί που έχετε βγάλει φωτογραφία με τα δρομολόγια αλλαγμένα, ο σταθμάρχης έχει το δικαίωμα να αλλάξει ανά πάσα στιγμή τις ώρες και τα δρομολόγια, προς εξυπηρέτηση της γραμμής και των επιβατών. Βέβαια το συγκεκριμένο χαρτί με τις ώρες που βλέπω στην φωτό σας, δείχνει ότι λείπει ΤΕΛΕΙΩΣ μία βάρδια!!!

Αυτή είναι η «εξυγίανση» των συγκοινωνιών!

Ήθελα επίσης να σας ενημερώσω κ. Κουγιά ότι η συγκεκριμένη γραμμή, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να πραγματοποιείται με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΥΠΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ για να μπορεί ο κόσμος να μετακινούνται σαν ΑΝΘΡΩΠΟΙ και ΟΧΙ ΣΑΝ ΖΩΑ.

Ο «αγαπητός» ΟΑΣΑ και η «αγαπητή» ΕΘΕΛ αντί να βάλουν στην εν λόγω γραμμή 12μετρα λεωφορεία (όπως το 206) για να μετακινούνται οι επιβάτες σαν άνθρωποι, προτίμησαν να βάλουν τα μικρά!!!

Και ξέρετε γιατί το έκαναν αυτό;

Γιατί δεν είναι άξιοι να αδειάσουν τις γωνίες από τα παρκαρισμένα, δεν είναι άξιοι να βγουν να δουν τι προβλήματα έχει στην διαδρομή του το λεωφορείο, ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΝ!

Γιατί είναι μόνο άξιοι να βγάζουν τα δρομολόγια και τους χρόνους διαδρομής από την ζεστασιά του γραφείου τους, και κατά τα άλλα ενδιαφέρονται για την εξυπηρέτηση των επιβατών όπως λένε.

Έλεος πια με αυτή την αδιαφορία των «υπεύθυνων» που ξεβράζεται στους επιβάτες και στους οδηγούς.

Κύριε Κουγιά, σας ευχαριστώ πολύ για την επιστολή σας και παραμένω στην διάθεσή σας μέσω του μπλοκ της etheldrivers για οποιαδήποτε διευκρίνιση αν χρειάζεστε.

Μετά τιμής

ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΘΕΛ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Εγγραφή σε ενημερώσεις
Ειδοποίηση για
guest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

0 Σχόλια
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια