Για πρώτη φορά η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Βύρωνα έγινε με τηλεδιάσκεψη, εξαιτίας των νέων συνθηκών που επιβάλλει η κρίση με τον κορωνοϊό.
Η τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα, Μεγάλη Τρίτη 14/4, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και διεξαχθεί ομαλά.
Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα εξής:
- Απαλλαγή αναλογούντων τελών χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων και Ανταποδοτικών Τελών Καθαριότητας και Οδοφωτισμού για Επιχειρήσεις που διακόπτουν τη λειτουργία τους λόγω των μέτρων αποτροπής της διάδοσης του Κορωνοϊού
- Αιτήματα του Δήμου Βύρωνα προς το Υπουργείο Εσωτερικών για μέτρα στήριξης του Δήμου, λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού
- Ορισμός Δημοτικού Συμβούλου (και του αναπληρωτή του) ως εκπροσώπου στην Επιτροπή καταλληλότητας για την επιλογή ακινήτων για την στέγαση Σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Παράταση μίσθωσης του περιπτέρου που βρίσκεται επί της οδού Εμπεδοκλέους 121
- Έγκριση σχεδίου τροποποιημένης Απόφασης Υλοποίησης με Ίδια Μέσα του Υποέργου “Δομή Παροχής Βασικών αγαθών Κοινωνικό Παντοπωλείο-Παροχή Συσσιτίου -Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Βύρωνα” με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001466, με ενσωματωμένες τις αλλαγές που αφορούν στην Πράξη προκειμένου να υποβληθούν στην ΕΥΔΕΠ Περιφέρειας Αττικής μαζί με την επανυποβολή του Τεχνικού Δελτίου Πράξης με ενσωματωμένες τις προτεινόμενες αλλαγές επί των στοιχείων της πράξης που αφορούν την παράταση του υποέργου για τρία (2) επιπλέον έτη και Εξουσιοδότηση του Δημάρχου Βύρωνα ως νόμιμου εκπροσώπου για την υπογραφή του Σχεδίου Τροποποιημένης Απόφασης Υλοποίησης με ίδια Μέσα του Υποέργου “Δομή Παροχής Βασικών αγαθών Κοινωνικό Παντοπωλείο-Παροχή Συσσιτίου -Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Βύρωνα” καθώς και για κάθε άλλη απαιτούμενη νόμιμη ενέργεια