Χωρίς πρόβλεψη για τις φαραωνικές σήραγγες στον Υμηττό, δόθηκε χθες στη δημοσιότητα το Ρυθμιστικό Σχέδιο που καθορίζει την ανάπτυξη της Αττικής στην επόμενη δεκαετία. Η θετική αυτή επιλογή για το οικοσύστημα του πιο σημαντικού ορεινού όγκου για το λεκανοπέδιο σε μεγάλο βαθμό υπαγορεύτηκε από την οικονομική κρίση που κάνει ασύμφορους τους νέους αυτοκινητόδρομους για τους εργολάβους. Υπάρχει όμως «παραθυράκι», που επιτρέπει αλλαγές στο μέλλον.
Το σχέδιο νόμου, που εκπονήθηκε από τον Οργανισμό Αθήνας και θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος, προβλέπει την επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού, που σταματά σήμερα στον κόμβο Καισαριανής.
Τα νέα έργα θα ακολουθήσουν τον άξονα Κατεχάκη-Αλίμου και θα καταλήγουν στη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Φαίνεται πως υιοθετείται η πρόταση των φορέων των Δήμων Ηλιούπολης, Αργυρούπολης-Ελληνικού και Βύρωνα για υπογειοποίηση του νέου δρόμου. Δεν προβλέπεται η ανατολική περιφερειακή Υμηττού, με σήραγγα στα όρια της Αργυρούπολης και η σύνδεση του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό με το «Ελ. Βενιζέλος» θα εξασφαλιστεί με βελτίωση της κυκλοφοριακής ικανότητας της Βάρης-Κορωπίου.
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ