Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, δήλωσε προχθές στη Βουλή πως σύντομα θα ολοκληρωθούν οι μελέτες για την οριστικοποίηση της νέας γραμμής 4 του Μετρό, συνολικού προϋπολογισμού 2,7 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ο ένας κλάδος της γραμμής αυτής θα καλύψει πυκνοδομημένες περιοχές στο Παγκράτι και στον Βύρωνα με 3 νέους σταθμούς.
H Δημοτική Αρχή θα πρέπει να επιβεβαιώσει την εξέλιξη αυτή.
Συμπεριλαμβάνεται όντως ο Βύρωνας στη νέα επέκταση;
Υπάρχει κάποιο σχετικό χρονοδιάγραμμα;
Τα παραπάνω είναι από άρθρο της εφημερίδας Έθνος.
Αντιγράφω και από το site του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων:
“Η Γραμμή 4 βρίσκεται υπό μελέτη. Έχει βελτιωθεί ο σχεδιασμός του έργου, ώστε ένας κλάδος της γραμμής αυτής να καλύψει πυκνοδομημένες περιοχές στο Παγκράτι και στο Βύρωνα με 3 νέους σταθμούς, ενώ πρόκειται σύντομα να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ανάθεση των υπολειπόμενων μελετών του μεγάλου αυτού έργου, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 2,7 δισ. ευρώ.”
Η Δημοτική Αρχή, περί άλλων τύρβαζε το 2009, όταν έφερνε το Μετρό στον Βύρωνα με τις γραμμές 5, 6 και πάει λέγοντας, ΟΧΙ όμως με την 4 …
Ήταν η παράταξη του Παναγιώτη Κόνσουλα που επέμενε – και δικαιώθηκε – ότι μόνον με τη γραμμή 4 και πολύ πριν την … 30ετία του σχεδιασμού Σουφλιά, που ενστερνίστηκε ο Δήμαρχος, το Μετρό μπορούσε να έλθει στο εγγύς μέλλον στον Βύρωνα.
Όσα ανακοίνωσε λοιπόν ο Δημήτρης Ρέππας και είχε δεσμευθεί νωρίτερα 9 Μαγκριώτης, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.