Πρωτεύουσα θέση της διοίκησης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Βύρωνα, των εκπαιδευτικών λειτουργών που υπηρετούν σε αυτό αλλά και του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων που δραστηριοποιείται εντός του, είναι ότι η εκπαίδευση των παιδιών του ελληνικού λαού, πρέπει να συμπορεύεται με ότι καινούργιο συμβαίνει στις επιστήμες της διδακτικής και παιδαγωγικής και βέβαια να συμβαδίζει, με την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών, ως εργαλείο παρακίνησης, και κριτικής αντιμετώπισης της γνώσης που τους παρέχεται από τη δημόσια εκπαίδευση.
«Αποφασίσαμε να εισάγουμε στο σχολείο και να εγκαταστήσουμε την τεχνολογία που αφορά τον διαδραστικό πίνακα για την καθημερινή διδακτική προσέγγιση των μαθημάτων στα τμήματα της Ε και της ΣΤ τάξης του Σχολείου μας», μας είπε ο διευθυντής του Σχολείου Γιώργος Βλαχάκης.
Μέσω του διαδραστικού πίνακα όλη η γνώση και οι πληροφορίες που υπάρχουν στο internet γίνεται κτήμα του μαθητή μέσα στην τάξη ενώ ταυτόχρονα μέσω προγραμμάτων η διδακτέα ύλη αναλύεται, ανατροφοδοτείται, αξιολογείται και κατακτιέται με τρόπο δημιουργικό ευφάνταστο άμεσα λειτουργικό ξεφεύγοντας από παραδοσιακές και ίσως ξεπερασμένες διδακτικές διαδικασίες.
«Σε αυτή μας την προσπάθεια- τόνισε ο κ. Βλαχάκης- πολύτιμο αρωγό είχαμε το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του Σχολείου μας, ο οποίος ακουμπώντας στην ευαισθησία για ανάλογα ζητήματα των γονέων διέθεσε ένα σεβαστό ποσό για την εξ ολοκλήρου αγορά εκ μέρους του τεσσάρων συστημάτων διαδραστικών πινάκων, που ενεργοποιήθηκαν και λειτουργούν ήδη».
Η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου κ. Φωτεινή Μπαλή-Οικονόμου μιλώντας στην εφημερίδα Δημοτικός Αντίλογος, τόνισε ότι: «στόχος του Συλλόγου είναι με πρωτοβουλίες που ήδη πραγματοποιεί, να εφοδιάσει μέχρι το Πάσχα το Σχολείο με άλλους τρεις πίνακες που θα καλύψουν τα τμήματα της Δ’ και της Γ’ τάξης. Έτσι έως και το επόμενο σχολικό έτος όλα τα τμήματα του Σχολείου θα αποκτήσουν αυτό το εργαλείο και θα γίνουμε το μοναδικό Σχολείο της ευρύτερης περιοχής που θα αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες με δυναμικό τρόπο στην καθημερινή διδακτική πράξη».