Γραμμή 4 του Μετρό: Έρχονται 15 νέοι σταθμοί ανάμεσά τους και ο Βύρωνας

Ξεκίνησε επίσημα την Παρασκευή το δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού για την επέκταση του μετρό. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέδωσε στους προεπιλεγέντες από την πρώτη φάση αναδόχους του έργου τα συμβατικά στοιχεία (τεύχη και σχέδια) για το Β΄ στάδιο και οι υποψήφιοι ανάδοχοι καλούνται να υποβάλουν τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές τους μέχρι τη Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018.

Η Γραμμή 4 θα ενώνει Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμό-Φάρο-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και προς Πετρούπολη κι Εθνική Οδό. Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης ανέρχεται σε 1.510.000.000 ευρώ και η προβλεπόμενη διάρκεια υλοποίησης του έργου ανέρχεται σε 8 χρόνια.

Η επέκταση του μετρό, δηλαδή η νέα γραμμή 4, αποτελείται από δύο σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα:

Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,3 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

Η πρώτη φάση του διαγωνισμού απέφερε ως υποψήφιους αναδόχους τα σχήματα:

  1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ – VINCI – SIEMENS AG «TVS»
  2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A.
  3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP SpA – HITACHI RAIL ITALY SpA
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ