Διακόπτεται η λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής 232

Σε αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν τα νότια προάστια με το κέντρο προχωρά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου ο ΟΑΣΑ. Συγκεκριμένα προωθούνται συγχωνεύσεις δρομολογίων και μεταφορά των αφετηριών συγκεκριμένων γραμμών στους πλησιέστερους σταθμού του μετρό.

Ειδικότερα για τον Δήμο Βύρωνα, στο πλαίσιο επανασχεδιασμού του δικτύου λεωφορείων που έχει εξαγγείλει ο ΟΑΣΑ και δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια», αναφέρεται ότι διακόπτεται η λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής 232 «ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΥΜΗΤΤΟΣ- ΒΥΡΩΝΑΣ».

Να θυμίσουμε ότι η γραμμή 232 συνδέει τον Βύρωνα με τον Υμηττό, τη Δάφνη, τη Νέα Σμύρνη, την Καλλιθέα, το Μοσχάτο, τον Πειραιά και την Δραπετσώνα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Εγγραφή σε ενημερώσεις
Ειδοποίηση για
guest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

3 Σχόλια
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Ανώνυμος

Είναι πραγματικά απαράδεκτο το γεγονός ότι μία ιστορική συγκοινωνιακή γραμμή που εξυπηρετούσε και εξυπηρετει τον δήμο του Βύρωνα και τους δημότες του και εξυπηρετούσε την μετακίνηση προς πάμπολλες περιοχές του λεκανοπεδίου της Αττικής να καταργείται. Νομίζω ότι ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να το ξανασκεφτεί και να μην προχωρήσει στην υλοποίηση της παραπάνω απόφασης ανακαλόντας την άμεσα,

ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΣΤΡΟΔΗΜΟΣ

Δε χρειάζεται να είναι συγκοινωνιολόγος κάποιος για να αντιληφθεί ότι αυτή η γραμμή προφανώς ΔΕΝ εξυπηρετούσε, εφόσον λόγω της χαοτικής διαδρομής έπρεπε κατά μέσο όρο να περιμένεις πάνω από 1 ώρα στη στάση!..Ωστόσο ακόμα χειρότερο είναι να καταργηθεί ΑΝ δεν αντικατσταθεί με δύο επιμέρους γραμμές που θα συνδέει η πρώτη, Ν. Σμύρνη Δάφνη, Υμηττό, Βύρωνα, Καισαριανή, κι η δεύτερη Ν. Σμύρνη, Καλλιθέα, Πειραιά, Δραπετσώνα. (Ελπίζω να αξιολογήσει θετικά την πρότασή μου..κάποιος απο τους πολλούς ''φίλους γερμανούς επιτρόπους''!!..)

Ανώνυμος

Χωρίς απολύτως καμία διαβούλευση με την τοπική κοινωνία του Βύρωνα και του Υμηττού , με μία εξαιρετικώς αιφνιδιαστική και απρόσμενη απόφαση ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) αποφάσισε να καταργήσει μία ιστορική συγκοινωνιακή γραμμή, ζωτικότατης σημασίας για την εξυπηρέτηση των πολιτών του δήμου Βύρωνα και των κατοίκων του Υμηττού., συγκοινωνιακή γραμμή καίριας σημασίας και σπουδαιότητας για την μετακίνηση των πολιτών προς πάμπολλες περιοχές του λεκανοπεδίου της Αττικής.

Η λεωφορειακή γραμμή 232 Πειραιάς – Υμηττός – Βύρωνα είναι μία σημαντικότατη εξαιρετικά σπουδαία ζωτικότατης σημασίας συγκοινωνιακή -λεωφορειακή γραμμή που συνδέει την πόλη του Βύρωνα και του Υμηττού με το μετρό της Δάφνης, είναι η μοναδική συγκοινωνιακή γραμμή που εξυπηρετεί τους μαθητές του Βύρωνα να μεταβούν προς το πρώτο επαγγελματικό λύκειο Υμηττού (Παπαστράτειο) , η μοναδική ιστορική ζωτικότατης σημασίας συγκοινωνιακή λεωφορειακή γραμμή η οποία συνδέει πόλη του Βύρωνα και του Υμηττού με περιοχές όπως την Νέα Σμύρνη, την Καλλιθέα, το Κέντρο Αποκατάστασης και Ελέγχου Τυφλών (ΚΕ.Α.Τ.) στην Καλλιθέα, τον ηλεκτρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Καλλιθέας, την Σιβιτανίδειο Σχολή, το Μοσχάτο, τον ηλεκτρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Μοσχάτου, το Νέο Φάληρο, το Στάδιο Ειρήνης και φιλίας, τον Ηλεκτρικό σιδηροδρομικό σταθμό και τον τερματικό σταθμό του Τραμ Νέου Φαλήρου (Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας) ,τον Πειραιά, το Πανεπιστήμιου του Πειραιά, τον ηλεκτρικό σιδηροδρομικό σταθμό και τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Πειραιά, το λιμάνι του Πειραιά, την Ακτή Κονδύλη, την Ηετώνια ακτή μέχρι τα γεωγραφικά όρια της Δραπετσώνας.

Επειδή οι πολίτες που κατοικούν σε αυτήν την περιοχή χρησιμοποιούν αυτήν την ζωτικότατη λεωφορειακή γραμμή για την κάλυψη πάρα πολλών και πολυποίκιλων συγκοινωνιακών αναγκών, επειδή η γραμμή εξυπηρετεί πάμπολλους γεωγραφικούς προορισμούς χωρίς την ανάγκη συνεχών και κουραστικών μετεπιβιβάσεων μεταξύ διαφορετικών μέσων μαζικής μεταφοράς, επειδή οι κάτοικοι του δήμου Βύρωνα χρειάζονται για την αποτελεσματική μετακίνηση τους την συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να υπάρξει άμεση ανάκληση της συγκεκριμένης απόφασης η οποία ελήφθη χωρίς να ερωτηθεί η τοπική κοινωνία και όχι μόνον δεν θα πρέπει καταργηθεί η εν λόγω λεωφορειακή γραμμή αλλά αντιθέτως θα πρέπει να ενισχυθεί με περισσότερα και τακτικότερα δρομολόγια.